אתר אינטרנט לא יכול לעבוד בלי פרסום בגוגל

מאמר זה פורסם ע"י ortal1988, בקטגוריה אינטרנט ומחשבים, בתאריך .

מאמר זה מדורג 5 כוכבים

שתף בפייסבוק שתף בטוויטר שתף בגול +

כל בעל עסק המחזיק באתר אינטרנט חייב לפרסם את העסק בגוגל. גוגל מאפשר לבעלי עסקים קטנים וגדולים להגיע לקהל יעד רחב ובמידה והפרסום נעשה באופן מקצועי הרי שפרסום ממומן בגוגל יביא לחשיפת האתר ולתנועת גולשים לדף הנחיתה או לאתר הבית של העסק. כל חברה יכולה לפרסם עצמה בגוגל אך יש להשתמש בכלים מקצועיים כמו גוגל אדוורדס וכלים מתקדמים אחרים כדי לתכנן נכון את הפרסום ולזכות בתנועת גולשים.

פרסום ממומן

פרסום בגוגל באמצעות אפשרות הפרסום הממומן, להבדיל מהפרסום האורגני, עולה כסף, ולכן חשוב להגדיר את תקציב הפרסום מראש ולבדוק יחסי עלות תועלת. עבור קידום אורגני משלמים לחברת קידום אורגני בעוד שעבור פרסום ממומן בגוגל משלמים ישירות לגוגל. מודת הפרסום תופיע בעמודי התוצאות בגוגל לפי הקשר לשאילתה שהגולש מבצע, לדוגמה, חברת המפרסמת מזון לבעלי חיים תופיע כאשר גולש מבצע








שאילתה או חיפוש בנוגע לחנויות המספקות מזון לחיות מחמד. פרסום באינטרנט ובעיקר הפרסום במנוע החיפוש הפופולרי גוגל מביא לחשיפה רבה ולתנועת גולשים לאתר.

אפשר גם לבד


מערכת הפרסום במנוע החיפוש גוגל פשוטה וכל אחד יכול לפרסם בעצמו אך מומלץ לבצע פרסום בגוגל על ידי חברה מקצועית שתתאים את הקמפיין ומודעת הפרסום לצורכי המפרסם. יש להגדיר היטב את מילות המפתח באמצעות גוגל אדוורדס כדי להביא לחשיפה בדפי גוגל רלוונטיים. אתר אינטרנט המציע מוצר או שירות פופולרי ייאלץ לשלם כסף רב עבור קליק ולכן חשוב כי חברת הפרסום תבדוק את יחסי העלות מול התועלת ותתמקד בדפים בגוגל בהם התחרות נמוכה יותר.

חשיפה

פרסום באינטרנט מביא לחשיפה רחבה ולכן חשוב לבחור האם לפרסם בגוגל, בפייסבוק, ביוטיוב או באמצעות באנר בפורטל פופולרי. פרסום במנוע החיפוש גוגל נחשב בעיני רבים לטוב ביותר מכיוון שניתן להגיע במדויק לקהל גולשים המחפש נושא הרלוונטי לעסק המפרסם וכך הוא זוכה לחשיפה רחבה אך ממוקדת ומצליח להביא לתנועת גולשים לאתר. מאגר הלקוחות הפוטנציאליים בגוגל הוא רחב ולכן גם בעל אתר של עסק קטן יכול לזכות בחשיפה רחבה ובגידול הלקוחות שלו