קלוריות

מאמר זה פורסם ע"י elichairubin, בקטגוריה רפואה ובריאות, בתאריך .

מאמר זה מדורג 5 כוכבים

שתף בפייסבוק שתף בטוויטר שתף בגול +

ישנם מוצרים שאנחנו רואים אותם בתור בריאים, אנחנו נרכוש ונאכל ללא התחשבנות מיותרת. אך לרוב מטעים אותנו, ולא מדובר על מוצרים בריאים. אנחנו חושבים שהם לא משמינים, אך לאחר בדיקה יסודית אנחנו מבינים שטעינו. ישנם מספר רק של קלוריות במאכלים שנראים לנו לא משמינים, ומה שיכול לגרום לנו להשאיר במשקל העכשווי וללא יכולת להפחית. לדוגמא, בסלט קיסר יש לפחות בין 300-400 קלוריות, ובנוסף לסלט יש רוטב מתווסף לפחות 30 גרם שומן. אם אתם אוהבים סלט קיסר, ולא מוכנים לוותר עליו בדיאטה, מומלץ לשים כף אחת ולא יותר של רוטב. חשוב להתחשב בקלוריות, ולספור אותן על מנת להפחית במשקל. דוגמא נוספת היא שכתוב על גרנולה שהיא דלת שומן. בהשוואה לגרנולה רגילה, גרנולה דלת שומן הינה רק עשרה אחוזים של קלוריות פחות, לעומת גרנולה רגילה. אם אתם חושבים שיש פחות קלוריות, זה לא אומר שמדובר על מוצר דיאטטי.

שריפת הקלוריות על ידי פעילות ספורטיבית

במידה ואתן הנשים רוצות לעשות דיאטה, ואת הקלוריות לשרוף בצורה משמעותית, כדאי לכם לעשות זאת על ידי אימון אירובי. אתן יכולות לעשות זאת עזרת אימון מדרגות, אשר מעצים את הדופק וגורם לכן להתאמץ. אם הגעתם לדופק גבוה מדי, כשמונים וחמש אחוז מהדופק המרבי, עליכם לעשות הפסקה, כתוצאה מצבירת כמות גדולה של חומצת חלב בשרירים שפועלים בעקבות אותה פעילות ספורטיבית. בעקבות אותה תוצאה שנגרמה, הגוף נמצא שוב במצב הישרדותי, לכן הוא מתחיל להשתמש במצב הישרדותי, לכן חשוב להפחית בקלוריות בעזרת דרכים אחרות. במידה ואתם מתאמנים בצורה שגרתית, ומבצעים את אותו אימון במשך תקופה ארוכה מאוד, ובעקבות כך לא חל שום שינוי משמעותי ברמה שלכם, אתם מוכרחים לעשות אימון שונה. כדי להשיב למצב שבו אתם נמצאים בסטטוס של שינוי חיובי, הפתרון יכול להיות אימון של מדרגות, מה שיגרום לריענון חדש. כך שריפת הקלוריות תחל שנית.

החסרונות של אימון מדרגות

לפני שאתם מתחילים לבצע אימון מדרגות, חשוב שתהיו ערים למספר דברים שעלולים לגרום לכם נזק. במידה ואתם מתחילים להרגיש לא טוב, סוג של חולשה בזמן האימון, חשוב שתפסיקו ותתחילו לשתות הרבה. לאותם אנשים שסובלים מבעיות לב או לחץ דם, אינם יכולים לעשות את האימון הזה. לנשים שסובלת מעודף משקל בצורה משמעותית, יכולות לגרום לנזק בלתי הפיך לברכיים, כך שחשוב שתשתמשו במדרגות נמוכות או לא לעשות את האימון בכלל. חשוב להתייעץ.



למידע נוסף על קלוריות היכנסו עכשיו לאתר מירי בלקין