קידום אתרים שווה כסף

מאמר זה פורסם ע"י עדי עדי , בקטגוריה פרסום ומדיה, בתאריך .

מאמר זה מדורג 5 כוכבים

שתף בפייסבוק שתף בטוויטר שתף בגול +


לקדם, להתקדם, להרוויח


בראשית היה האינטרנט. כן, רק אינטרנט או כמו שנהוג לומר במחוזותינו, 'רק רשת'. רוב השימוש נועד לצרכים צבאיים או אקדמאיים. אך עד מהרה השכר של הגישה למידע נפרץ וכל העולם וגרושתו גילו את הפלא. כך, בתוך פחות מעשור, בין 1990 לערך ל-2000, התפתחה לה בועת הדוט.קום. כולם כולל כולם אצו רצו כדי להרים אתר אינטרנט משל עצמם. ולא מדובר רק על אתר אינטרנט לצרכי קידום העסק, כי אם גם למטרות של מתן שירותים. מה שכיום אנו מבצעים באמצעות אפליקציות, אז, לפני מה שנראה כנצח ניסו לעשות באמצעות אתרים. לא פלא שהכול הסתיים בפיצוץ המהדהד של הבועה ההיא. כיום, כבר כולם מבינים שאין להסתפק אך ורק בהקמת אתר ובאפיון שלו. כיום כבר יש קונצנזוס לגבי הצורך לתחזק ולקדם את האתר על מנת שיביא לתוצאות הרצויות ברמה העסקית. אתר טוב צריך להוביל למכירות. נקודה. כן, תנועה או 'טראפיק' זה נחמד. לידים זה מצוין. אבל ללא המרה למכירה אין לאתר כמו לכל אמצעי קידום אחר שום זכות קיום. כי תפעול אתר באופן שוטף שואב כסף. לא הרבה אבל שואב. מכאן שאם יש השקעה אזי בקצה המשוואה חייבים להגיע לשורה התחתונה שהיא על כל שקל מושקע נקבל בתמורה שקל וחצי.


קידום שווה כסף

הבניה של אתר הינה
דבר יחסית פשוט. ישנן תוכנות חינמיות שמאפשרות לבנות אתר על בסיס תבניות קבועות מראש ללא כל צורך בניסיון או ידע קודמים. אבל
בניית אתרים
אפקטיבית שתניב לנו תוצאות עסקיות משמעותיות ולא רק תדמיתיות זה כבר עניין למקצוענים. כמו שאמר דון קורליאוניה ה'סנדק' בסרטו המפורסם של קופולה, עבור כלום מקבלים כלום. באנגלית זה כמובן נשמע טוב יותר. בניית אתרים זה מקצוע לכל דבר ועניין, שמי שעוסק בו ממוקד בלהשיג את התוצאות הרצויות עבור הלקוחות. כמובן שהבניה מהווה רק את קצה הקרחון, שכן ללא החוליה המשלימה של
קידום אתרים לא עשינו כלום. אמנם מדובר על הוצאה שוטפת ומתמשכת, אבל ההחזר עבורה, במידה ופנינו לחברה הנכונה, מצדיק כל שקל וכל אגורה.