מענה אנושי

מאמר זה פורסם ע"י elichairubin, בקטגוריה עסקים ושירותים, בתאריך .

מאמר זה מדורג 5 כוכבים

שתף בפייסבוק שתף בטוויטר שתף בגול +

'לשמיעה בשפה העברית אנא הקש 1, לשירות לקוחות הקש 2, לשיווק ומכירות הקש 4, לחזרה לתפריט הראשי, נתק והתקשר שנית' מי מאיתנו אינו מכיר את התבניות הנוראיות והמונוטוניות הללו של מענה קולי אלקטרוני, הלא כולנו טורטרנו לא אחת על ידי אותם נתבי שיחות, אשר פעמים רבות הוליכו אותנו שולל היישר לתחילת השיחה וחוזר חלילה. כיום חברות אשר מכבדות את לקוחותיהן משתמשות עם שירות מענה אנושי. שירות מענה אנושי, הינו שירות אשר מספק ללקוחות החברה מענה אנושי, של אדם בשר ודם.

חישבו כמה נחמד ויעיל היה אם כל החברות היו נעזרות בשירת מענה אנושי, וחוסכות מהלקוחות את זמני ההמתנה הארוכים, את התחושה שאף אחד לא מודע לקיומם, את הטירטור והטרחה והלחיצות המיותרות על אינספור מספרים, כאשר ברקע מתנגנת מנגינה מונוטונית במקרה הטוב, ובמקרים רעים יותר מושמעות פרסומות, שירות של מענה קולי יהפוך כל לקוח שלכם ללקוח וי.איי.פי, וכאשר חברה מגיעה למצב שכל לקוחותיה מרגישים וי.איי.פי אין לה עוד ממה לחשוש.

שירותי טלפוני איכותי על ידי מענה אנושי

שירות טוב ואיכותי, מתחיל ממענה ראשוני, כאשר לקוח פונה בפעם הראשונה לחברתכם בין אם זו חברה קטנה ומצומצמת בעלת מספר קטן של עובדים ובין אם זו חברה גדולה, הדבר הראשון שהוא נתקל בו זה השירות הטלפוני, לפני שעוד תוכלו להסביר לו על טיב השירות אותו חברתכם מספקת ועל השירות הנהדר שאותו חברתכם נותנת, הלקוח יתקשר, על כן הרושם הראשוני אשר תשאיר עליו החברה, תלוי מאוד בטיב השירות הראשוני שאותו יקבל, לקוח אשר יקבל מענה קולי אלקטרוני אשר יטרטר אותו ממקום למקום יהיה הרבה פחות סבלני ונחמד מלקוח אשר יקבל מענה אנושי ושירותי, ואין זה משנה אם תחזרו אל אותו לקוח באותו רגע או כמה שעות אחר כך, הלקוח ירגיש שיש לו עם מי לדבר ולמי לפנות ושהוא אינו עוד אחד ממיליון.

אם כן, אחת הדרכים להפוך את השירות של חברתכם משירות טוב לשירות מצויין היא להשתמש משירות של מענה אנושי, קיימות חברות רבות אשר תשמחנה לספק לכם שירות זה של מענה אנושי בשלל מסלולים. תוכלו לבחור בין מענה אנושי בשעות מסויימות בהן קיים עומס על קווי הטלפון במשרד, או לבחור במענה אנושי אשר יהיה שם בשביל לקוחותיכם 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, שירות זה של 24/7 מתאים בעיקר לחברות אשר עובדות עם לקוחות מחו'ל. בין אם תבחרו במסלול הרחב או הקטן יותר, תיתפסו על ידי לקוחותיכם כחברה אשר מעניקה שירות טוב ומתחשבת בלקוחותיה.


בקרו באתר דה אופיס למענה אנושי מצליח לעסק