פרסום באינטרנט

מאמר זה פורסם ע"י cruuz, בקטגוריה פרסום ומדיה, בתאריך .

מאמר זה מדורג 5 כוכבים

שתף בפייסבוק שתף בטוויטר שתף בגול +

פרסום בזירת האינטרנט כדי להביא גולשים לאתר ולהגדיל מכירות תופסת תאוצה בשנים האחרונות.

כמו בכל שוק אחר בעולם הגידול במספר הגולשים באינטרנט רק עולה מדי שנה ולכן חברות שרוצות להגדיל את מכירותיהם פונות אל חברות הפרסום באינטרנט כדי שתנו ערך מוסף לאתרים שלהם כדי שיחשפו ליותר גולשים.

כידוע רוב משרדי הפרסום היום מתמקדים בעיקר בשלושה זירות והם פרסום מבוסס מיתוג ופרסום מבוסס מכירות.

הפרסום באינטרנט בעיקרו מבוסס מכירות ולכן הזירה האינטרנטית לא פתוחה רק לקהל חברות הענק והטייקונים אלא גם לחברות הבינוניות.

החברות שאינם גדולות ומחפשות לגדול צריכות להשקיע יותר משאבים בפרסום באינטרנט.

בעיקרו הפרסום באינטרנט דומה לכל פרסום אחר רק שכעת את המפרסמים מחליפים מקדמי האתרים שמנצחים על התזמורת.


עיקר הפרסום באינטרנט עובד דרך מנועי החיפוש ולכן מיקום טוב במנועי החיפוש מבטיח אחוזי צפיה גבוהים וחשיפה מקסימאלית.

כל בעל עסק רוצה שהאתר שלו יהיה ראשון במנועי החיפוש ולא רק זאת אלא שהוא רוצה שהאתר יביא המרות ויכניס כספים.

דרך קידום אתר ופרסומו שלא שונה היא פרסום ברשתות החברתיות.

פרסום מסוג זה יביא גולשים ממוקדים לפי פלחי גיל מה שלא התאפשר על ידי קידום אתר במנועי החיפוש.

הרשתות החברתיות מציעות למפרסמים באינטרנט מספר רב של שיטות שיביאו את הגולשים הנכונים לפרסומות הנכונות.

צורת עבודה זו מטייבת את ההמרות וניתן לבחור בדיוק איזה גולש יראה את המודעה.

רוב מודעות הפרסום באינטרנט מעודדות את הגולש להיכנס לאתר ולבצע רכישה אלא אם את הרכישה או השירות ניתן לקבל בטלפון ואז המודעה היא מספר הטלפון וסוג השירות שהם מציעים.


ידוע שכמות הלידים וההקלקות לא תמיד הולך יד ביד עם מספר החשיפות ולכן רצוי למטב את התיאורים של כל דף ודף.

אנו ממליצים לעבור על כל ביטויי המפתח של האתר הביטויים שמושכים הכי הרבה גולשים לאתר ועל פי זה לבחור איזה דפים צריכים תיקון.

כלל אצבע הוא שכל דף הוא דף נחיתה ולכן צריך להשקיע מחשבה ויצירתיות כדי שכל דף יהיה במיטבו תמיד.


קמפיין ממומן והפרסום באינטרנט.

הקמפיין הממומן הוא קמפיין שמקימים בעל האתר וגוגל ביחד על מנת להשיג תוצאות טובות ואיכותיות.

אין ספק שצריך ללמוד חום זה מאחר והוא מערב פרמטרים שאין אנו נתקלים בהם ביום יום.

בין אם בוחרים בפרסום באינטרנט או בפרסום הישן יש לזכור שעצת מומחים תמיד חשובה